divendres, 13 de febrer del 2009

NÚVOLS AL CEL - INICIÀTICA


Amira, Fàtima, Sonja, Sergio i Roberto van a la mateixa classe, però ells són diferents, se senten diferents. Cadascun té una problemàtica. La seva adolescència no és fàcil. Amira tem tornar A Somàlia, perquè allà li espera una ablació de clítoris. Fàtima tem que la casin amb un home major que ella i haver de tornar al Marroc. Sonja va néixer de la violació de la seva mare en la guerra dels Balcans. Sergio és un nen adoptat de la Xina que es fa centenars de preguntes. Roberto és equatorià, i els problemes de les bandes llatines del seu país li persegueixen. A més, alguns nois del col·legi l'han pres amb ells. La seva guerra és massa gran per a les seves forces.

9 comentaris:

Carom ha dit...

avui me començat aquet llibre me llegit els dos primers capituls de la primera part i clar es el principi i el que fa es indicarte on pasara tot com comença la vritat es k mesta agradan dema segire llegin i krek k ia comença a despres de precentacions i tot aixo

Carom ha dit...

me acabat la preimera part d'aquest llibre i ma agradat bastant krek k si segeix aixi no em costara gens segir llegin fins acavarmel

Tarzi ha dit...

avui m'he legit els 2 primers capitols de la primera part.
el llibre m'esta agradant pro costa enganxarse al vocabulari

Tarzi ha dit...

me llegit els cap. 3, 4 i 5
el llibre magrada pq cada cap. va esplicant lhistoria desd el punt de vista de cada personatge

Tarzi ha dit...

ya vaig pel capitol 11. y akest llibre mesta agradnt bastant, ma donen ganes de llegir més.
y m'ha agradat el cap. 8 k la Queta, esplica com sa sent, etc...

Tarzi ha dit...

m'he llegit els capitols 11,12,13,14,15.
aquest llibre es bastant interessant, bé, com he dit abans em donen ganes de llegir més.
del que m'he llegit el q mes m'agradat a sigut l'historia de la Sonja i l'Anika(la seva mare)

Tarzi ha dit...

l'altre dia no em vaig llegir el cap.15, me le llegit avui, juntament amb el 16, les dues histories de l'Almira i de la Fàtima, són molt fortes...
No sé si podria jo aguantar els seus costums... :S

Tarzi ha dit...

Avui m'he llegit la segona i la tercera part del llibre, es a dir, que me l'he acabat, aquest llibre M'HA ENCANTAT, m'agradat molt també com l'autor pot escriure tot aixo, partint només d'un treball...

Tarzi ha dit...

Avui m'he llegit la segona i la tercera part del llibre, es a dir, que me l'he acabat, aquest llibre M'HA ENCANTAT, m'agradat molt també com l'autor pot escriure tot aixo, partint només d'un treball encarregat per la professora, m'he llegit els 5 treballs dels 5 nois i noies del "grup", i m'han agradat molt els 5. resumint, aquest llibre m'ha agradat moltisim.

pd: aquest es el comentari sencer d'abans